بیمه تکمیلی برای 15 نفر

بیمه تکمیلی برای 15 نفر

آیا بیمه تکمیلی برای 15 نفر اجرایی میشود ؟

عموما دو نوع بیمه تکمیلی در ایران وجود دارد و میتوان خریداری و تهیه کرد ، نوع اول بیمه تکمیلی گروهی است که باید تعداد نفرات درخواست دهنده در قالب یک گروه 50 نفره که حداقل 50 درصد آنها از طریق یک لیست تامین اجتماعی بیمه شده باشند بوده ، نوع دوم برای گروههای زیر 15 نفر بیمه شده و کارگاه های کوچک و یا 15 نفر پرسنل است و به صورت خویش فرما است که با هر تعداد بیمه شده حتی کمتر از 15 نفر قابلیت خرید بیمه نامه را دارند . خرید بیمه تکمیلی برای گروه های 15 نفر و کمتر درمان  امکان پذیر است . 

بهترین بیمه برای گروههای زیر 15 نفر در کشور کدام است ؟

بهترین بیمه برای متقاضیان بیمه های درمان تکمیلی شرکت های 15 نفر که تعهدات مناسبی را پوشش داده و اجبار خرید بیمه عمر را برای مشتری نداشته باشند ، که تنها در ایران چند شرکت معدود در سالهای گذشته چنین طرح هایی به بازار عرضه کرده اند . بیمه درمان sme سامان یکی از این طرح هاست که شما میتوانید برای کسب اطلاعات و سفارش آن از این قسمت اقدام نمایید .ورود به طرح 

به طور مثال بیمه درمان تکمیلی انفرادی سامان ، بیمه درمان تکمیلی انفرادی تعاون و بیمه تکمیلی انفرادی دی طرح های مناسبی را برای خرید به صورت بدون بیمه پایه به بازار ارئه داده اند که حتی اجباری برای داشتن بیمه پایه در زمان خرید بیمه تکمیلی برای این دسته از خریداران  وجود ندارد .

بیمه تکمیلی برای مشاغل آزادد

بررسی طرح های بیمه تکمیلی انفرادی سامان برای متقاضیان شرکت های 15 نفره  : 

طرح عقیق سامان و طرح ممتاز سامان از بهترین طرح های بیمه انفرادی سامان است که شما میتوانید از طریق لینک زیر به اطلاعات ریز طرح های فوق دست یافته و بهترین بیمه تکمیلی انفرادی طرح عقیق بیمه سامان را خریداری نمایید برای برسی کلیک کنید : ورود به طرح شماره یک سامان

همچنین برای بررسی طرح شماره 2 پرفروش بیمه سامان به نامه طرح ممتاز سامان کلیک کنید :ورود به طرح شماره 2 سامان

طرح های بیمه تکمیلی انفرادی تعاون :

بیمه تعاون نیز  طرح هایی به بازار وارد کرده است مانند طرح والا که از طرح های پرفروش بیمه درمان تکمیلی انفرادی  تعاون است .

نظرات بازدیدکنندگان