هزینه زایمان در بیمارستان خصوصی با بیمه تکمیلی

هزینه زایمان در بیمارستان خصوصی با بیمه تکمیلی

 هزینه های زایمان در بیمارستان خصوصی با بیمه تکمیلی

هزینه زایمان در بیمارستان خصوصی با بیمه

اگر قصد بررسی هزینه های زایمان در بیمارستان های خصوصی با بیمه تکمیلی را دارید در این مطلب با ما همراه باشید

زمانی که یک خانواده قصد بارداری و آوردن یک فرزند را دارند یکی از مسایل مهم که میتواند تاثیر زیادی در مدیریت بودجه خانوار در سال های آتی داشته باشد هزینه های مرتبط با زایمان است که در طول 9 ماه بارداری و پس از زایمان تاثیر زیادی بر اقتصاد خانوار دارد 

در زیر به برخی از مهمترین این هزینه ها اشاره خواهیم کرد

1. هزینه های مربوط به ویزیت و دارو چکاپ های ماهانه و هفتگی مادر در طول نه ماه بارداری و فرزند تازه متولد در یکسال اول زندگی که بالغ بر چندین میلیون خواهد بود .

2. هزینه های سونوگرافی های ماهانه و تشخیصی مربوط به سلامت جنین ( 1 تا 2.5 میلیون)

3. هزینه آزمایشالت تشخیصی مورد نیاز مادر در طول بارداری و بعد از آن برای جنین ( 1 تا 3 میلیون )-

ثبت درخواست مشاوره

4. هزینه زایمان طبیعی یا سزاریتن در بیمارستان خصوصی که در صورتی که شما با بیمه نامه تکمیلی به مرکز مورد نظر خود مراجعه نمایید تا 6.5 میلیون تومان و زمانی که به مرکز مربوطه اعلام کنید بیمه تکمیلی ندارید با تعرفه آزاد تا 11 میلیون تومان به شما اعلام خواهد شد .

5. هزینه های بعد از زایمان مربوط به نوزاد مانند بستری در nicu که هزینه روزانه تا 2 ملیون تومان در بر خواهد داشت

6. هزینه های ختنه و جانبی نوزاد پس از زایمان حدود یک تا دو میلیون تومان

همه موارد فوق و دلایلی که در ادامه به آن خواهیم پرداخت از مهمترین دلایلی است که مادر و فرزند باید در دوران بارداری و پس از آن بیمه تکمیلی داشته و خانواده باید در این زمینه محتاط باشد.

بررسی الزاماتی که اگر ندانید برایتان در زمان بارداری گران تمام خواهد شد

1. یکی از مهمترین ننکاتی که برای زایمان باید بدانید و به آن توجه کنید این است که قبل از باردار شدن اقدام به خرید بیمه تکمیلی نمایید زیرا پس از بارداری با توجه به قانون دوره انتظار که در بیمه های تکمیلی وجود دارد هزینه سزارین و یا زایمان طبیعی پرداخت نخواهد شد پس در صورتی که قصد خرید بیمه تکمیلی برای زایمان دارید به این نکته بسیار مهم توجه نموده و آگاهانه تصمیم خرید بیمه تکمیلی بگیرید .

2. در زمان خرید بیمه تکمیلی توجه کنید که اگر مادر بیمه تکمیلی نباشد بعد از زایمان امکان بیمه کردن نوزاد بیمار وجود نخواهد داشت پس این نکته بسیار مهم را در نظر بگیرید زیرا بعضا پرونده های تا 50 میلیون تومان خسارت بیمه ای برای نوزادان به واحد های خسارت ما توسط مشتریان ارسال میگردد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شمار 02122516594 تماس بگیرید 

نظرات بازدیدکنندگان