چگونه خود را بیمه تکمیلی کنیم

چگونه خود را بیمه تکمیلی کنیم

امروزه خرید یک بیمه تکمیلی خوب بسیار مهم بوده و با توجه به لا بودن هزینه های درمانی و تعدد شرکت های بیمه ای در حوزه درمان که اقدام به ارائه بیمه های درمان تکمیلی نموده اند انتخا بهترین بمه تکمیلی و اینکه چطور خود را بیمه تکمیلی به صحیح ترین روش کنیم از اهمیت بالایی برای مردم برخودار است .

چگونه خودم را بیمه تکمیلی کنم ؟

به طور کلی از دو طریق هر شخصی میتواند خودش را بیمه تکمیلی کند اولین و راحتترین آن خرید به صورت فردی و انفرادی است و یا خانوادگی ، تعدادی از شرکت های بیمه ای اقدام به ارائه طرح های بیمه انفرادی نموده اند که به راحتی میتوان آنها را خریداری نمود مانند بیمه تکمیلی سامان و بیمه تکمیلی تعاون و بیمه تکمیلی دی ، در روش بعدی شما باید از طریق گروه هایی که عضو آن هستید اقدام به خرید بیمه تکمیلی نمایید ، در این روش به طور مثال شما از طریق گروه همکاران محل کار خود به صورت گروهی اقدام به خرید بیمه تکمیلی مینمایید و مزایای بسیار خوبی را میتوانید با قیمت مناسب از بیمه خریداری نمایید .

چگونه خود را بیمه تکمیلی کنیم

من در شرکتی کار نمیکنم چگونه خود را بیمه تکمیلی کنم ؟

در پاسخ به این سوال باید بدانید مشاغل آزاد از طریق بیمه های sme جهت بررسی کلیک کنید و یا شرکت های کوچک و همینطور بیمه های خانواده میتوانند خرید بیمه تکمیلی را انجام دهند که نسبت به گروهی مزیت خوبی دارد و آن هم این است که پس از ترک شغل فعلی بیمه شما استپ نمیشود و شما میتوانید در محل کار جدید و شغل جدید بیمه خود را ادامه دهید آن هم بدون دوره انتظار .

آیا میتوانم خودم و پدر و مادرم را بیمه تکمیلی کنم ؟

بله در دو سه سال اخیر امکان بیمه کردن خانواده برای شما توسط شرکت های بیمه خاص ایجاد شده است و شما میتوانید هم فرزندان و همسر و هم پدر و مادر را بیمه تکمیلی کنید .

شماره مشاوره بیمه تکمیلی : 02122516594

برای اینکه خودم را بیمه تکمیلی کنم چه مدارکی لازم است ؟

برای خرید بیمه تکمیلی برای خود و خانواده نیاز به مدارک شناسایی و پر کردن فرم سلامت و پیشنهاد است که پس از بررسی های اولیه و تایید پزشک معتمد بیمه نامه تکمیلی شما صادر میشود .

همچنین برای خریدبهترین  بیمه تکمیلی انفرادی میتوانید از این قسمت استفاده کنید :   کلیک کنید

نظرات بازدیدکنندگان