بیمه تکمیلی گروهی بهترین راه کاهش هزینه های درمان

بیمه تکمیلی گروهی بهترین راه کاهش هزینه های درمان

بهترین بیمه تکمیلی گروهی 

بیمه های تکمیلی گروهی و درمان گروهی بیمه ای است که امروزه پرسنل شرکت ها را از هزینه های بسیار زیاد دوا و درمان مصون میدارد ، بیمه تکمیلی گروهی برای تعداد پرسنل سازمان های بالای 15 نفر صادر شده و قوانین صدور خاص خود را دارد  و سازمان ها و شرکت ها میتوانند با خرید بیمه  درمان گروهی کلیه پرسنل و خانواده های آنان را با پرداخت حق بیمه تحت پوشش خود قرار دهند و رضایتمندی را برای پرسنل خود به ارمغان بیاورند .

در ادامه قصد داریم شما عزیزان را با بیمه های تکمیلی گروهی و روند صدور این بیمه نامه برای پرسنل شرکت ها و سازمانها آشنا کنیم و سوالات متعدد شما را در زمینه های مختلف این بیمه نامه پاسخ دهیم به طوری که در ادامه بدانید بیمه تکمیلی گروهی چیست و تفاوت آن با بیمه های انفرادی در چیست و حتی تفاوت بیمه ای تکمیل یگروهی را با بیمه های عمر بدانید و در زمان تصمیم گیری بهترین بیمه نامه را برای کارمندان و همکاران خود خریداری نمایید و کمترین هزینه و قیمت بیمه تکمیلی گروهی را بپردازید .

بیمه تکمیلی گروهی 1

 بیمه تکمیلی گروهی و سازمان ها

امروزه دیگر سازمان های بزرگ و کوچک از اهمیت حمایتی بیمه های درمان برای پرسنل آگاه بوده و قوانین حمایتی نیز خرید بیمه برای کارگاه های کوچک را تسهیل نموده است به طوری که تمامی بنگاه های کوچک میتوانند با پرداخت حق بیمه پرسنل خود را بیمه نمایند و مدیریت ریسک زندگی آنان که با آینده کاری آنها به آن رقم خورده را انجام دهند تا هم پرسنل و هم کارمندان از این مزایا استفاده نمایند . در بیمه های درمان گروهی هزینه های بستری و بیمارستانی و هزینه های جراحی عمومی و تخصصی برای کارکنان تا سقف تعهدات خریداری شده مطابق شرایط عمومی و خصوصی بیمه نامه پرداخت میگردد .

همینطور بیمه درمان گروهی به شرکت های زیر 50 نفر نیز توسط بیمه سامان و آسماری در سایت اسپینر با خدمات ویژه خسارتی ارائه میگردد تا به صورت نقد یا اقساط بهترین طرح ها برای انتخاب پرسنل سازمان های عزیز ارائه گردد .

بیمه تکمیلی گروهی چیست

مهمترین مزیت بیمه های تکمیلی گروهی در چه میباشد ؟

بیمه درمان گروهی از مزیت های رقابتی زیادی برای سازمان ها برخوردار است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت 

از مهمترین مزیت بیمه های درمان گروهی راحتی صدور بیمه درمان برای شرکت های کوچک است که با شرایط منعطف نقدی و اقساطی با تخفیفات ویژه برای سازمان های کمتر از 50 نفر هم در شرکت های سامان و آسماری ارئه میشود  و واحد های مختلف صنعتی و تولیدی و دانش بنیان را تحت پوشش قرار میدهد .

         اخذ معرفی نامه برای هزاران مرکز به صورت آنلاین و در تمام ساعات شبانه روز .

        پیگیری خسارات معوق توسط واحد پیگیری خسارت اسپینر بیمه جهت اخذ رضایت بیشتر مشتریان

به طور کلی امکانات بسیار خوب بیمه های درمان تکمیلی گروهی شرکت ها را به سمت استفاده از این خدمات راهنمایی نموده است  و  رضایت را برای شرکت های مختلف و کارکنانشان به وجود آوره است  .

بیمه تکمیلی گروهی سازمانی

در بیمه درمان گروهی چه تعهداتی به شما ارائه میشود ؟

میزان حق بیمه و سقف پوشش هایی که به شما در بیمه تکمیلی گروهی داده میشود بر اساس تعداد نفرات بوده و تعهدات مختلفی در بیمه آسماری به شما اعطا می‌شود. بیمه آسماری دارای پنج طرح تیپ است که در آنها پوشش های مختلف پارکلینیک مانند ام آر آی و تست ورزش و انواع گرافی و سیتی آنژیو و همینطور خدمات آزمایشگاهی و آزمایشات کرونا ، خدمات دندانپزشکی شامل پرکردن و عصب کشی و ترمیم و پروتز و روکش و همینطور­ خدمات آمبولانس و زایمان و نازایی بهره مند شوید .

بیمه سامان نیز طرح های شرکت های کوچک خود را در سال 1400 به بازار ارائه نموده که دارای تعهدات خوبی در بیمه های تکمیلی گروهی هستند و نیاز شرکت های کوچک را با تعهدات خوب خود برطرف مینمایند و پوشش های بسیار بالای آزمایشگاهی و دندانپزشکی و جراحی و پاراکلینکی 1 و 2 را به سازمان ها ارائه مینماید .

 گروهی خرید

شرایط خرید بیمه درمان تکمیلی گروهی چگونه است؟

خرید این بیمه نامه برای افراد مختلف با سنین مختلف از بدو تولد تا 80 سالگی در بیمه آسماری و تا 70 سالگی در بیمه سامان فراهم شده است که حق بیمه برای سنین مختلف متفاوت است و بر اساس در خواست شرکت بیمه نامه دمان گروهی برای پرسنل قابل خریداری خواهد بود و شرکت باید فرم پرسشنامه اولیه و تعداد نفرات را به بیمه گر اطلاع دهد و درخواست کتبی خود را برای شرکت بیمه ارسال نماید .

قیمت و هزینه بیمه دمان گروهی به چه صورت است و نحوه اطلاع از حق بیمه و شرایط پرداخت به چه صورت ؟

همانطور که گفته شد میزان تعهدات و هزینه ها بر اساس طرح انتخابی شما مختلف بوده و شما نیز میتوانید با انتخاب بهترین طرح ها و مقایسه آنان اقدام به خرید بیمه درمان گروهی نمایید و جهت بررسی دقیق و اعلام نرخ بیمه گروهی با شماره های تماس 02122516594-09364750941 در تماس بوده و بهترین شرایط و سوالات خود را ازتیم فنی اسپینر بیمه دریافت نمایید مطمعن باشید وجود کارشناسان توانمند اسپینر بیمه  در کنار شما امنیت خرید و دریافت خسارت را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

بهترین بیمه تکمیلی گروهی کدام است ؟

بدون شک بهترین بیمه نامه بیمه نامه ای است که شرایط سازمان شما را در نظر گرفته و میزان و توان پرداخت حق بیمه و بهترین تعهدات را برای شما پرزنت نموده و انتخابی آگاهنه برای شما به ارمغان آورد ، کارشناسان ما آماده تعیین وقت و پرزنت و جلسه حضوری یا آنلاین با شما و مدیران سازمان شما برای ایجاد و خرید آگاهانه بهترین بیمه تکمیلی گروهی بود و نیاز شما را درک خواهند نمود . تلفن : 02122516594-09364750941

 

نظرات بازدیدکنندگان