راهکار خرید بهترین بیمه عمر برای کودکان و نوجوانان با بیشترین بازدهی سرمایه گذاری در زمان بازنشستگی

راهکار خرید بهترین بیمه عمر برای کودکان و نوجوانان با بیشترین بازدهی سرمایه گذاری در زمان بازنشستگی

امروزه خرید بهترین بیمه عمر برای خانواده و فرزندان از اهمیت خاصی برخوردار است و سرپرستان به دنبال بهترین پوشش ها جهت حمایت از فرزندان خود در دوران جوانی و نوجوانی هستند ، به طوری اگر ساعت ها وقت صرف بررسی و تحقیق جهت سفارشی سازی محصولات موجود در بازار ایران بپردازیم بازهم کم است و نکات زیادی برای بررسی وجود دارد.

نکته اول: حداقل بیمه عمر چند ساله بخریم؟

بیمه عمر با توجه به انتخاب و سن بیمه شده از 5 تا 70 سال در ایران قابل خرید است که مناسبترین زمان برای رسیدن به حداکثر بهره وری 20 سال به بالاست زیرا در بیمه های موجود در ایران مانند بیمه عمر ایران ، بیمه عمر سامان و بیمه عمر پارسیان و پاسارگاد سود مرکب به اندوخته بیمه نامه تعلق میگیرد که این سود از سال دهم به بعد نقش بالایی در افزایش تصاعدی اندوخته بیمه نامه عمر شما دارد.

سرمایه گذاری شما در بیمه عمر تحت عنوان اندخته جهت سرمایه گذاری مطابق موازین بیمه مرکزی در بازارهای مختلف با قابلیت نقد شوندگی سرمایه گذاری میگردد و سود حاصل از این سرمایه گذاری ها به صورت سود مشارکت در منافع به صورت 85% برای شما و 15% برای شرکت بیمه ( بیمه گر) در پایان سال مالی تقسیم میگردد .

نکته دوم: چه میزان سرمایه گذاری در بیمه های عمر انجام دهیم؟

آنچه این مورد را تحت تاثیر قرار میدهد میزان پس انداز و درآمد شما در سبد سرمایه گذاری است، به طور عرف هر شخص باید 10 تا 15 درصد درآمد فعلی خود را برای بازنشستگی و سال های آتی سرمایه گذاری کند تا در دوران بازنشستگی به مشکل نخورد و از پس هزینه های زندگی برآید .

آیا سرمایه گذاری در بیمه عمر مناسبتر است یا سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال؟

پیدایش بازارهای پرریسک مانند ارز دیجیتال افراد را تحت تاثیر قرارداده تا میان سبدهای سرمایه گذاری انتخاب کنندلکن موارد فوق میتواند برای تصمیم گیری به شما کمک کند : اینکه هر شخص مطابق قوانین مالی فقط حق دارد حداکثر 3 درصد از سرمایه خود را درگیر سرمایه گذاری هالی پرخطر کند - دیگر اینکه سرمایه های زیادی رد این بازارها یک شبه از میان رفته و ورود به این بازارها نیازمند دانش بالای سرمایه گذاری است تا سرمایه شما در خطر نیفتد، در مقابل سرمایه گذاری در سبدهای پرسود بیمه ای که در سالیان اخیر تا 50 درصد سود سالیانه را نصیب مشتریان کرده بسیار پراهمیت بوده و شما میتوانید حتی با ماهی 100 هزار تومان در بیمه های عمر سرمایه گذاری بلند مدت انجام دهید .

چرا خرید بیمه عمر برای کودکان و نوزادان مهم است؟

یکی از مهمترین ریسک های زندگی کودکان فوت سرپرستان است که تامین آینده فرزندان را با مشکل مواجه میکند ، سرمایه گذاری در بیمه های عمر علاوه بر ایجاد اندوخته برای آنان سرمایه کافی برای تامین زندگی فرزندان را فراهم میکند . به طور کلی هرچه پشتوانه بعد از فوت سرپرستان برای فرزندان افزایش یابد امنیت زندگی آنان بعد از مرگ سرپرستان بالا رفته و دغدقه فکری سرپرستان در این مورد کمتر است.

چه شرکت هایی بیمه عمر مخصوص نوزادان و کودکان را ارائه میدهند؟

شرکتهای مختلفی در ایران بیمه عمر را برای کودکان و نوزادان ارائه میدهند ازجمله بمه عمر ایران طرح مان و یا طرح بیمه عمر سامان برای کودکان که سوددهی شرکت های خصوصی بسیار بالاتر از شرکت های دولتی بوده است و در این زمینه شرکت های خصوصی با سابقه بالا برای انتخاب پیشنهاد میشود .

جهت گرفتن مشاوره کاملتر در این زمینه میتوانید با شماره 021-22516594 تماس بگیرید .

نظرات بازدیدکنندگان