آخرین مرحله در فروش بیمه های عمر چیست

آخرین مرحله در فروش بیمه های عمر چیست

آیا با پرداخت اولین قسط فروش بیمه عمر پایان یافته است

فروشندگان حرفه ای بیمه میدانند زمانی که بیمه نامه را به مشتری تحویل میدهند یک تعهد بلند مدت با مشتر یایجاد نموده اند و داشتن خدمات پس از فروش مناسب به خریدار فعلی مشتریان آتی زیادی در رشته های مختلف برای آنان به ارمغان خواهد آورد ، مشتری چه به صورت انفرادی و چه خانوادگی بیمه عمر خرید باشد در صورت رضایت مشاور بیمه های خود را به نزدیکان خود معرفی مینماید .

یکی دیگر از مهمترین مواردی که یک فروشنده بیمه عمر باید ردزمان فروش بیمه نامه رعایت کند گرفتن مشتری ارجاعی برای تماس های بعدی با مشتر ی است مشتری ولی نعمت فروشنده است و فروشنده باید این اصل را همیشه در نظر داشته باشد و اعتماد خریدار بیمه عمر یکی از مهمترین دارایی های یک مشاور است .

مشتر یان فعلی بسیار باهوش بوده و در زمینه محصولات اطلاعات زیادی به واسطه شبکه های اجتماعی کسب نموده اند که همین امر بالا بردن سطح علمی مشاوران بیمه ای را میطلبد پس فروشندگان باید اطلاعات خود را درمود محصولات بیمه های بالا ببرند تا شانس برقراری ارتباط بلند مدت را با مشتری بالا ببرند.

شما علاقمندان به فروش بیمه های عمر میتوانید با شبکه گسترده فروشندگان بیمه عمر سایت اسپینر همکاری نمایید به این منظور میتوانید در واتس آپ با شماره 09126470223 ارتباط برقرار نمایید.

نظرات بازدیدکنندگان