معرفی گوشی های سری A سامسونگ و نقاط ضعف گوشی های فوق

معرفی گوشی های سری A سامسونگ و نقاط ضعف گوشی های فوق

چگونگی کنترل ریسک های آسیب به تلفن همراه سامسونگ سری a

بررسی ریسک های شکستن تاچ تلفن همراه سامسونگ

گوشی های سامسونگ امروزه یکی از گوشی های معروف و پرطرفدار در جهان بوده و در کشور ما نیز دارای طرفداران زیادی هستند ، با افزایش قیمت تجهیزانت مختلف الکترونیکی امروزه بسیار مهم است ریسک های مرتبط با این قبیل وسایل به درستی سنجیده شده و بتوان مدیریت ریسک های مربوط به خرابی و از کار افتادن این قبیل تجهیزات را مدیریت کرد . در پروسه شناخت ریسک های تلفن های سامسونگ با توجه به سرمایه گذاری بالای شرکت سامسونگ بر روی کیفیت ال ای دی های استفاده شده بر روی تلفن های همراه خود استفاده از ال ای دی های فوق که حساسیت بالایی در رابطه با ضربه داشته باعث شده است در اثر ضرابت وارده با مشکلات عدیده ای روبرو شوند .

یکی از راهکارهای مدیریت ریسک های شکستن تاچ ال ای دی های سامسونگ استفاده از بیمه گوشی می باشد .

امروزه بیمه های گوشی خسارت های وارده به ال سی دی و ال ای دی گوشی های همراه  است .

برخی از این دستگاه ها تا حدود 15 میلیون تومان هزینه ال ای دی داشته و در صورت بروز خسارت ضرر سنگینی به دارنده تلفن وارد میشود و به همین دلیل میتوان از بیمه موبایل برای جبران خسارت وارده در این تلفن ها بهره برد .

یکی از شرکت های ارائه دهنده بیمه موبایل شرکت بیمه سامان است که طرحی مناسب برای پوشش خسارات وارد به تلفن همراه ارائه داده است که آسیب های وارد به ال ای دی و تاچ گوشی و سخت افزار تلفن شما را که در اثر ضربه یا آبخوردگی و حوادث مرتبط اتفاق بیفتد تحت پوشش خود قرار میدهد .

نظرات بازدیدکنندگان