شرایط خرید بهترین عمر

شرایط خرید بهترین عمر

بیمه عمر و سرمایه گذاری

چگونگی بیمه عمر:

 یکی از بهترین طرح های بیمه عمر ، بیمه عمر سامان است .این بیمه با انتخاب سبد برای سرمایه گذاری (چهار سبد: سبد کم ریسک ، پر ریسک، متوسط ریسک،رشد) برای استفاده تمام عموم مردم درنظرگرفته شده است .هنگامی که بیمه شما ثبت شد شما میتوانید با انتخاب هرکدام از سبد های سرمایه گذاری بیمه عمر سامان از مزایای این بیمه استفاده کنید، تازمانی که شما در حیات  هستید میتوانید از مزایای این بیمه بهره مند شوید .وام و برداشت از اندوخته از خاصیت های این بیمه می باشد هنگامی که فرد بیمه شده فوت میکند سرمایه و اندوخته فرد به ذینفعان بیمه نامه و وراث وی پرداخت می شود.

بیمه  عمر چیست ؟

این بیمه بنام بیمه عمر، در تلاش است تا برای رشد و سرمایه گذاری فرد کمک بسزایی انجام دهد تا بتواند تمام نیاز های مشتریان خود را با پوشش های زیر برطرف نماید .


-  پوشش از کارافتادگی بیمه شده بیمه عمر سامان

- پوشش پوشش امراض خاص و سرمایه فوت از نمونه های مزایای این بیمه سامان عمر می باشد

- پوشش فوت حادثی و فوت بر اثر حادثه بیمه شده 

-پوشش از کارافتادگی بیمه گذار و پرداخت حق بیمه توسط شرکت بیمه سامان

-پوشش پرداخت هزینه های پزشکی و جراحی تا 30 میلیون تومان

طرح بازنشستگی بیمه عمر سامان :

همه ما و عموم افراد نیازمندیم در دورانی که دیگر قدرت کار کردن و تلاش برای درامد هزینه زندگی را نداریم باید مورد حمایت مالی قرار بگیریم و خرج زندگی خود و خانواده را تامین کنیم یکی از بهترین راه ها در این زمینه بیمه عمر سامان است، طرح تکمیلی باز نشستگی بیمه سامان  که هزینه های فرد باز نشسته را پوشش میدهد این بیمه توسط بیمه سامان در حال ارائه به عموم مردم است .


در صورت گذشت ۱۰سال از بیمه  عمر شما ، زمانی که اندوخته بیمه نامه شما به ۵۰ میلیون رسید دراین زمان شما می توانید از طرح بازنشستگی بیمه عمر سامان استفاده کنید مدت دریافت بازنشستگی در بیمه عمر سامان به انتخاب مدت فرد بستگی دارد میتواند از ۱۰سال شروع شود یا اینکه مادام العمر باشد .

بیمه عمر زمانی بیمه سامان :

در بیمه عمر زمانی تنها درصورت فوت شخص، خسارت سرمایه فوت برای بیمه شده انجام می شود .حق این بیمه شرایط سنی و سلامتی دارد در صورت فوت حق بیمه به ذینفعان بیمه نامه پرداخت می شود درصورت در حیات بودن فرد بیمه عمر زمانی به اتمام می رسد تنها پوشش این بیمه فوت فرد است .

بیمه عمر مانده بدهکار بیمه سامان :

این بیمه برای زمانی به کار می آید که فرد از موسسات مالی و بانک درخواست وام کرده باشد و سپس قبل از پرداخت کامل هزینه های اقساط وام فوت شود، وظیفه ی این بیمه پرداخت تمام  این اقساط از شروع زمان فوت تا هزینه های آخر وام می باشد این بیمه مخصوص زمان فوت است و تا قبل فوت هیچ کاربردی ندارد .بیمه عمر وتشکیل سرمایه برای سرمایه گذاری بلند مدت است که هم در زمان حیات و هم در زمان بعد فوت کاربرد دارد و هم برای فرد و هم برای خانواده  وی مزایای زیادی دارد. بهترین راه برای انتخاب نوع بیمه ،بیمه عمر و سرمایه گذاری  می باشد.

نرخ و حق بیمه سامان عمر و سرمایه گذاری  چه قدر است ؟

حق بیمه ای که فرد بیمه شده در زمان مدت بیمه نامه پرداخت می‌کند نرخ بیمه  سامان عمر و سرمایه گذاری  است . بر اساس شرایط بیمه نامه هر کس می تواند حق بیمه متغیری داشته باشد ، سن بیمه شده مدت، مدت زمان بیمه عمر سامان( 10 ساله تا 40 ساله)، شغل بیمه شده و پوشش های اضافی انتخابی از عوامل مهم در انتخاب بیمه نامه مناسب  است که فرد با دانستن آنها می‌تواند یک سرمایه‌گذاری‌ ارزشمندی داشته باشد .

با پرداخت حق بیمه بالا، برای سنین بالا و داشتن  پوشش‌های بیمه‌ای مناسب سنین بالا و استفاده از مزیت های سرمایه گذاری می توان برخوردار بود .

با خرید بیمه نامه عمر به صورت آنلاین ، می‌توان از مزایای بیمه بهره مند شد و مشاوره با گروه کارشناسان اسپینر برای انتخاب بهترین بیمه نامه عمر و حق بیمه استفاده کرد که بیمه عمر سامان را برای شما به بهترین نحو خریداری نمایید .

نحوه سرمایه گذاری بیمه عمر و سرمایه گذاری سامان جهت سود بیمه های عمر؟

شرکت بیمه با سودهای بانکی و اوراق قرضه در تشکیل سرمایه باریکه که سرمایه گذاری خود را انجام می دهد مرکز سرمایه گذاری بیمه اغلب در املاک، بازار بورس و اوراق بهادار سرمایه‌گذاری مینماید  و در پایان سرمایه گذاری ریسک متوسط از ترکیب دوریت که کم و زیاد می باشد

پوشش فوت طبیعی؟

یکی ازپوشش های خوب و  پشتوانه مالی مناسب در زمانی که فرد فوت کرده در کنار خانواده اش نباشد است،که تا ۲۵ برابر حق بیمه پرداختی را شرکت بیمه سامان به ذینفعان بیمه شده پرداخت مینمایدو محاسبه آن بر اساس حق بیمه پرداختی فرد میباشد، در سال ۹۷ سقف آن تا ۵۰۰ میلیون تومان میباشد .

پوشش امراض خاص در بیمه عمر سامان شامل چیست؟

سکته قلبی ، جراحی باز قلبی، سکته مغزی ،پیوند اعضای اصلی بدن ،انواع سرطان ها،از پوشش های امراض برای جبران هزینه های درمان این بیماری ها به کار می رود پوشش این بیماری ها در بیمه عمر سامان تا سقف ۳۰ میلیون تومان است .

پوشش سال آخر حیات، پرداخت 25 درصدسرمایه فوت در  سال آخر حیات؟

در بیمه عمرو سرمایه گذاری سامان این پوشش افرادی را پوشش می‌دهد که فرد مطلع شود  تا یکسال یا کمتر قادر به حیات نمی باشد که در این صورت شرکت  بیمه سامان پوشش رایگان تا ۲۵ درصد از سرمایه فوت این فرد بیمه شده را به وی پرداخت می‌کند .

پوشش معافیت از کار افتادگی بیمه عمر سامان؟

در این پوشش فردی که دارای بیمه عمر سامان بوده است در صورتی که بر اثر بیماری یا حادثه دچار از کارافتادگی کامل شود بعد از کار افتادگی دیگر از پرداخت حق بیمه معاف شده و تا ۱۰ سال از پرداخت حق بیمه معاف می باشد .

نظرات بازدیدکنندگان